Kena rajin membaca sikit. Syarat2 untuk membuat tempahan sticker-.


Sticker Produk Makanan Zeeprint Pos Self Collect

1 Jenis coklat ganache semata-mata 500g tiada filling 8.

Saiz sticker kek bekas. Lapisan homemade strawberry compote diantara kek. Jadi kalau nak tempah sila-sila la tengok mana berkenan sebab sebenornya den tak tau pelanggan-pelanggan nak macam mano P. Kek yang diisi penuh dan ditambah dengan ganache coklat cair serta ditaburi coklat rice dan warna-warni.

Bermula dengan saiz sekecil 3cm ke 7cm. SENARAI JUALAN HARGA 2016. Sticker kuih raya ini boleh didapati dalam beberapa saiz mengikut kesesuaian bekas anda.

Produk Bekas - Bekas Plastik Lutsinar Atau Jernih Untuk Kek Dan Kuih Pelbagai Saiz Pemborong Dan Pengedar Pelbagai Produk Produk Bekas - Bekas Plastik. Jika Design Bentuk Bulat. Kalau kebetulan jadi tu Alhamdulillah kalau yang.

B Harga adalah bergantung kepada saiz 15 inch 2 inch 25 inch 3 inch kuantiti sticker dan bentuk sticker bulat petak renda dan sebagainya. Sticker logo TQ tag. 1 Sticker label kertas putih 10 sen RM 010 bagi setiap cm 2 Sticker label plastic transparent 20 sen RM 020 bagi setiap cm 3 Sticker label PVC putih 20 sen RM020 bagi setiap cm.

EDIBLE IMAGE READY STOK BERGANTUNG KEPADA STOK KEDAI BAKERY. HARGA KEKKUIH BERGANTUNG KEPADA JENIS KEK SAIZ DAN JUGA HIASAN TAMBAHAN. Kek viral RM15 sebiji.

COKLAT MOIST 1. TEMPAHAN DIALU-ALUKAN AWAL 1 MINGGU DARI TARIKH AMBILHANTAR. Sekali imbas dah tahu bekas apa kan.

16 Kek Pisang Saiz 9 inci -RM 2500 17 Dark Choc Chip Cookies - RM 3500balang 50pcs Deko Edible Image Gambar yang ditampal atas kek boleh dimakan. Contoh Harga Sticker label bulat diameter atau pun empat segi berukuran 5 cm. Memandangkan kuih raya merupakan produk makanan kering kami tawarkan material sticker kuih yang berpatutan.

Tetapi kek bajet sebiji saiz sama saya jual RM990 justeru pelanggan dengan wang RM35 boleh mendapatkan tiga kek bajet katanya. Boleh menggunakan pelbagai jenis ukuran standard seperti. Untuk produk ini saya akan tunjuk contoh ukuran design sticker bulat utk lekat di atas penutup dan design sticker empat segi untuk tepi bekas ni.

9 inci - 2 lapis. TERIMA KASIH SUDI ORDER DENGAN SWEET ROSE BAKERY. 250 mentega 1 cawan gula halus boleh juga kurangkan kpd 34 1 tbs ovallette 10 biji telur gred A 1 cawan susu pekat 1 cawan serbuk horlick 1 12 cawan tepung hong kong Bahan B.

Kami juga menerima tempahan kek coklat moist yang dimasukkan ke dalam dome casing dan bekas bulat kecil. Dari rm 10 -rm 15. Kek Lapis Instagram Saiz 8x8 Bahan A.

Ukur dibahagian kawasan yang ahnya memerlukan tampalan sticker sahaja. TEMPAHAN EDIBLE IMAGE SEKURANG-KURANGNYA 2 MINGGU AWAL. Kebiasaannya bakul air fryer ada lubang jadi perlu aksesori loyangbekas untuk mengelakkan makanan yang kecil atau cecair seperti adunan kek terjatuh melalui lubang bakul air fryer.

Kita rasa macam penting sangat ilmu nak buat kek ini jadi kita kongsikan di sini ya. Saiz 8 x 3 x 3 Berat 700 gm. Harga sticker label berdasarkan jenis material dan ukuran saiz.

Dengan frosting cream cheeselapisan cream cheese di atas - Dari RM100. Ada yang risau nak letak acuan kertas dalam air fryer sebab takut terbakar. Ingat ilmu baking ni mudah ke nak buat tak ada ilmu jangan harap kata jadi okay.

Bekas Minuman plastik Bekas Makanan Plastik Bekas Plastik untuk kek cookies. Boleh ditempah semada tanpa toppinghiasan atau dengan toppinghiasan dan terdapat dalam pelbagai saiz dan pembungkusan. Kek mestilah menutupi setiap ruang bekas.

Alat yang perlu digunakan hanyalah sebatang pembaris ataupun tali pengukur measurement tape dan pembaris. Sekiranya anda perlukan saiz sticker yang lain sila hubungi nombor tertera di bawah. Kek Cawan Kek cawan sesuai sebagai hadiah buah tangan door gift untuk pelbagai majlis harijadi perkahwinan aqiqah hantaran untuk pertunangan dan perkahwinan.

10 inci - 1 lapisxlice cake. Whatsapp sweet rose 018-4680613 atau email ke. Kek lumut - rm 70 kek lapis evergreen - rm 70 snicker cheese cake - rm 45 7 snow cheese cake - rm 45 7 black forest cake - rm 35 7 pavlova 2 layer - rm 70 kek puding karamel -rm 35 8 kek ada di jual untuk size kecil.

Kek Coklat moist. Saiz sticker tidak sama dengan apa yang anda tempah Sila pastikan saiz design dan juga saiz dalam sistem order adalah sama Reka bentuk yang dicetak tidak sama dengan design anda Sila menempah sampel dahulu sebelum membuat tempahan secara banyak Laminating yang tidak sama dengan apa yang anda tempah. Di bawah senarai kek-kek yang telah ku buat.

Cup dadih penutup flat harga biasa RM150 500 ke atas RM120 2. Gaul sebati telurgula. Bekas petak saiz 250 harga biasa RM350.

A Minima tempahan adalah 200 pcs. Kek lapis instagram 1. 6 biji pisang emas saiz kecil kalau besar 3 biji -lenyek 1 12 cawan tepung gandum 1 sudu kecil baking powder 12 sudu kecil soda bikarbonat ayak 2 biji telur 12 cawan gula kastor 12 cawan minyak 1 sudu kecil esen vanilla Cara membuatnya.

Sebarang pertanyaan atau tempahan. Harga saiz dan bentuk kek-kek ku. Kami menggunakan sticker berukuran saiz A3 sahaja dan kami akan penuhkan artwork design sticker anda di dalam artboard A3 tersebut Harga agen kami offer RM5 sekeping dengan ukuran saiz A3 dengan minimum kuantiti sebanyak 20 keping Di bawah 20 keping.

Selepas itu pastikan bentuk warna dan tentukan ruang yang sesuai untuk menampal sticker produk tersebut. RM1200 - 450gram B Saiz bekas. Sejak itu saya berasa untuk menolong mereka dengan menawarkan kek bajet yang harganya mampu dibeli merekaJika kek biasa untuk saiz enam inci saya jual RM35.

Kek viral bajet Mango Span Kek Mango Span Kek. A RM1700 per bar ganache choc rice b RM 2000 per bar ganache almond nib CHOCOLATE MOIST CAKE TANPA TOPPING A Saiz bekas 7x5inci. Ikut pada kek yang di tempah.

12 tbs coklat emulco -warna coklat 12 tsp pandan paste - warna hijau 12 tsp strawberry paste - warna merah Sedikit pewarna kuning dan biru -. Harga yang amat berpatutan selain rasanya yang enak moist dan sedap. Cara mengukur saiz sebelum tempah sticker produk.

Pada umumnya - seperti berikut. Classic Victoria Sandwich Cake. 2 Jenis 3-in-1 500g 6.

Ramai lagi beginner kat luar sana yang masih menagih ilmu nak belajar buat kek. Ukuran saiz sticker akan menentukan tarikan mata memandang dan harga sticker label anda. Ikut keperluan anda sendiri.

Jika tempahan kurang dari jumlah minima harga adalah berbeza dari 200 pcs dan ke atas. Renjiskan sedikit air cocktail ke atas swiss roll supaya kek menjadi lembab. 2 lapisan kek span bersaiz 8.

Ikut saiz loyang berat dan jenis-jenis hiasan. Campurkan kesemua bahan B ke dalam periuk kacau sehingga sebati dan masak di atas api sehingga mendidih. Anda mestilah mengenal pasti material bekas produk yang akan digunakan untuk mengisi produk anda.


Stickiz Blog 2016